Facebook

Veelgestelde vragen

1. Tot wanneer kan ik mijn bestelling doorgeven?

U kunt tot uiterlijk 12.00 ’s middags bestellen als u uw bestelling de volgende dag thuisbezorgd wil hebben. Op de feestdagen dient u uiterlijk twee dagen van tevoren uw bestelling te plaatsen.

2. Vanaf wanneer wordt de bestelling gratis bij me thuis bezorgd?

U kunt vanaf 5 personen bij BBQenzo.nl een bestelling plaatsen. Het bezorgadres dient binnen het postcodegebied van de desbetreffende vestiging te liggen. U kunt onder het kopje ‘Bezorggebieden’ zien op welke plaatsen wij gratis bezorgen.

3. Ik woon buiten het 'gratis bezorggebied', kan ik toch mijn bestelling doen?

Natuurlijk kunt u dan toch uw bestelling doen, hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht. Vraag middels het contactformulier naar deze bijkomende kosten.

4. Wat wordt er standaard bij mijn bestelling bijgeleverd?

  • Stokbrood met kruidenboter
  • Serviesgoed
  • Barbecue, gourmetstel, pizzarette of teriyakiplaat
  • Gas (bij barbecue)
  • Vlees & vis
  • Salades & Sauzen
  • Groenten (bij gourmet)

5. Is het mogelijk om mijn bestelling uit te breiden met verschillende extraatjes?

Dat is zeer zeker mogelijk. Maak in het hoofdmenu een keuze, selecteer de producten van uw keuze en voeg ze toe aan uw winkelwagen. Bij het extra bestellen van uw pakket heeft u alle vrijheid.

6. Waarom heb ik geen e-mail ontvangen met daarin de opgegeven bezorgtijd?

  • U ontvangt een dag voor levering een e-mail met daarin de exacte levertijd. Tijdens het bestellen kunt u kiezen uit 3 mogelijke tijdsblokken: 9.00-12.00 uur, 12.00-15.00 uur of 15.00-18.00 uur
  • Het kan zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft doorgegeven. Neemt u gerust contact met ons op om de bezorgtijd alsnog nader te bepalen.

7. Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

  • Automatisch via iDeal direct na het plaatsen van bestelling
  • Contant betalen op moment van levering
  • Mobiel pinnen op moment van levering

8. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tot 2 dagen voor leverdatum kunt u uw bestelling telefonisch wijzigen.

9. Hoe lang zijn de producten nog houdbaar na levering?

BBQenzo.nl werkt uitsluitend met verse producten, waardoor het vlees, de vis, de groentes en salades maximaal 1 dag na levering nog houdbaar zijn, mits deze gekoeld bewaard zijn.

10. Wat verhuren jullie nog meer naast barbecue en gourmet?

U kunt bij BBQenzo.nl naast het aangeboden assortiment, ook diverse extra's bijbestellen. Zo kunt u bij onze dranken diverse (non)alcoholische dranken bijbestellen. Bij onze partyverhuur vindt u alle overige benodigdheden. Staat uw gewenste product er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 - 2008 of vul het contactformulier in.