- Profiteren van landelijke naamsbekendheid
- Het gebruik van een formule die zich al bewezen heeft
- Goede brutowinstmarge, mede door scherpere inkoopprijzen en een centrale inkoop
- Persoonlijke begeleiding en ondersteuning
BBQenzo.nl
De klant wordt door BBQenzo.nl in staat gesteld om op elke gewenste locatie een barbecue, gourmet, tapas, pizzarette en verhuurmateriaal of dranken te bestellen, zonder te kampen met de organisatie vooraf. Online bestelgemak, gratis bezorgservice, geen afwas en goede kwaliteit zijn hierin sleutelbegrippen. De bestelling wordt op een afgesproken moment door BBQenzo.nl op de juiste plek in koelboxen geleverd. Betalingswijzen zijn breed en laagdrempelig: contant, mobiele pin en via iDeal.
Onze kernwaarden
BBQenzo.nl staat voor betrokkenheid, klantgerichtheid en kwaliteit. Deze genoemde waarden worden te allen tijde gehandhaafd en bij ieder contact met de klant toegepast.
Ons concept
De klant wordt door BBQenzo.nl in staat gesteld om op elke gewenste locatie een barbecue, gourmet, tapas, pizzarette en verhuurmateriaal of dranken te bestellen, zonder te kampen met de organisatie vooraf.
Onze missie & visie
BBQenzo.nl wil met landelijke dekking de barbecuemarkt voorzien van een kwaliteitsbarbecue, gourmet, tapas of pizzarette welke op gemakkelijke wijze georganiseerd kan worden.
Historie van BBQenzo.nl
Gijs van Erp is sinds 2018 de trotse eigenaar en franchisegever van de bewezen succesformule BBQenzo.nl. Gijs is vanaf het eerste uur betrokken bij de formule. Zo heeft hij samen met Mark Verwijst (oud franchisegever) de eerste vestiging in 2008 te Nistelrode opgezet, de formule vormgegeven en doorontwikkeld.
In 2016 Heeft Gijs de vestiging Nistelrode van Mark Verwijst overgenomen waardoor laatstgenoemde zich volledig kon focussen op de rol van franchisegever. In de jaren dat Gijs Franchisenemer van de vestiging Nistelrode was heeft hij deze vestiging doorontwikkeld en nog meer ingespeeld op de wensen van de klant. Toen de mogelijkheid zich eind 2017 voordeed om de formule volledig over te nemen van Mark Verwijst hoefde Gijs dan ook niet lang na te denken. In 2018 heeft Gijs alle ondersteunende diensten en leveranciers tegen het licht gehouden en waar nodig wijzigingen aangebracht.
Wat betreft de ontwikkeling zijn in 2019 een nieuwe website en backoffice ontwikkeld. Voor de toekomst ziet Gijs volop kansen en juist daarom gaan we nu hard op zoek naar nieuwe franchisenemers om de formule te laten groeien.